Haku Vihreiden nuorten syksyllä alkaville NVV- tai KVV-kursseille on nyt avattu!

Europarlamentaarikko Heidi Hautalan ideasta jo yli 15 vuotta sitten syntynyt Nuori vihreä vaikuttaja (NVV) -kurssi on suunnattu erityisesti vihreään politiikkaan vasta tutustuville henkilöille. Kurssilla opit miten ja missä päätöksiä tehdään, kuinka asioihin vaikutetaan ja miten politiikan keinoin voidaan luoda yhdenvertaista ja kestävää yhteiskuntaa. Kurssin aikana tapaat erilaisia yhteiskunnallisia vaikuttajia kansanedustajista aktivisteihin ja yritysmaailman edustajiin, ja olennaisena osana ohjelmaa ovat myös kurssin aikana tehtävät vierailut. Kurssille voit osallistua aiempaa kokemusta tai Vihreiden nuorten jäsenyyttä, hyvä asenne ja motivaatio ovat tärkeimpiä!

Suomen ulkoministeri Pekka Haaviston vuonna 2020 aloittama Kansainvälinen vihreä vaikuttaja (KVV) -kurssi alkaa jälleen tänä syksynä! Luvassa on tutustumista päättäviin elimiin, järjestöihin, asiantuntijoihin sekä aktivisteihin. Käymme läpi ajankohtaista politiikkaa sekä globaalin maailman trendejä. Kurssi on oivallinen paikka oppia verkostoitumissa kansainvälisessä ympäristössä. Kurssille et tarvitse pohjatietoja kansainvälisestä politiikasta, joskin politiikan perusosaamisesta sekä vihreän arvomaailman tuntemisesta onkin hyötyä.

Hae mukaan 25.9. mennessä!