Tampereen seudun vihreät nuoret hakee toiminnanjohtajaa!

Etsitkö mielekästä ja joustavaa osa-aikatyötä nuorisojärjestössä? Haluatko tukea nuoria vaikuttajia ja kantaa vastuuta toiminnanjohtajan roolissa sekä työskennellä politiikan parissa?

Vihreät nuoret hakee toiminnanjohtajaa Tampereen seudun vihreille nuorille toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen maaliskuusta 2024 alkaen.

Toiminnanjohtajan työnkuva

• yhdistyksen taloushallinnosta vastaaminen (kirjanpito, maksuliikenne, budjetointi, talouden seuranta)
  • jäsenrekisterin ylläpito
  • yhdistyksen kokousten valmistelu
  • muut yhdistyksen hallinnolliset tehtävät
  • hallituksen ja puheenjohtajan tukeminen tehtävissään

Edellytämme

• järjestön arvoihin sitoutumista
  • hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • yhdistystoiminnan perusasioiden tuntemusta
  • järjestelmällisyyttä ja ajanhallintataitoja
  • ymmärrystä yhdistyksen taloudenhoidosta

Arvostamme

• kokemusta ja/tai opintoja nuoriso- ja järjestötyöstä
  • kokemusta vapaaehtoisten kanssa toimimisesta
  • vihreän politiikan ja järjestökentän tuntemusta
  • intoa kehittää toimintaa

Vihreät nuoret työnantajana

Tarjoamme sinulle inspiroivan osa-aikatyön, motivoituneet luottamustoimijat sekä merkityksellisiä tehtäviä. Meillä pääset kehittymään ammatillisesti, saat arvokasta kokemusta, ja pääset olemaan osa kasvavaa, monimuotoista ja maailmaa muuttavaa vihreää yhteisöä!

Työnantajana toimii Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto ja esihenkilönä liiton pääsihteeri, kun taas työnohjaajana toimii Tampereen seudun vihreiden nuorten puheenjohtaja.

Työaika, -paikka ja palkkaus

Työaika on keskimäärin 4 tuntia viikossa. Mahdollisuuksia lisätyöhön saattaa tarjoutua väliaikaisesti tai pysyvästi. Tuntipalkka ja lisät määräytyvät Vihreiden nuorten palkkasopimuksen mukaan (vaativuusluokka 2). Työ alkaa mahdollisimman nopeasti maaliskuussa tai sopimuksen mukaan.

Työhön saattaa kuulua ajoittaista ilta- ja viikonlopputöitä, mutta työajat ovat lähtökohtaisesti hyvin joustavat. Työehdoista voi lukea lisää Vihreiden nuorten paikallisesta sopimuksesta.

Pääasiallinen työskentelykaupunki on Tampere. Työtä on mahdollista tehdä suurelta osin etänä.

Hae toiminnanjohtajaksi

Toivomme hakijoiksi eri sukupuolien edustajia sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä. Huomioithan, että Vihreissä nuorissa käytämme anonyymia rekrytointia, ja kaikki hakemukset anonymisoidaan siten, että henkilöön liittyvät ominaisuudet poistetaan.

Jos olet etsimämme henkilö, täytä hakulomake ja lisää liitteeksi CV:si sunnuntaihin 18.2. klo 23.59 mennessä. Haastattelut pidetään etänä torstaina 22.2. iltapäivällä/illalla. Päätöksestä tiedotetaan viimeistään 29.2.

Tampereen seudun vihreät nuoret (Virnu) on Pirkanmaalla toimiva Vihreiden nuorten jäsenjärjestö, joka edistää vihreiden arvojen mukaista toimintaa Tampereella ja sen seutukunnissa. Virnu järjestää erilaisia tapahtumia, kuten uusien iltoja sekä erilaisia koulutuksia ympäri vuoden. Virnu osallistuu myös vaalikampanjointiin ja poliittiseen vaikuttamiseen.

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto, lyhyemmin Vihreät nuoret, on Vihreä liitto rp:n nuoriso- ja opiskelijajärjestö. Liitto koostuu paikallisista jäsenjärjestöistä sekä suorista henkilöjäsenistä. Vihreillä nuorilla on n. 1000 jäsentä ympäri Suomen ja 15 jäsenjärjestöä. Lue lisää Vihreistä nuorista.