Hae Vihreiden nuorten liittohallitukseen 2022!

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto valitsee liittokokouksessaan 26.-28.11.2021 10 hallituksen jäsentä kaudelle 2022.

Hallitusvaaliin voi asettua ehdolle ilmoittautumalla lomakkeella. Täyttämällä lomakkeen viimeistään 5.11. saat näkyvyyttä Vihreiden nuorten nettisivuilla ja somessa. Mikäli asetut ehdolle tämän jälkeen voit saada näkyvyyttä nettisivuilla, kuitenkin pienellä viiveellä. Hallitusvaaliin voi asettua ehdolle liittokokouslauantaihin 27.11. asti, aina tällä lomakkeella. Liittohallitushakijoiden tulee liiton sääntöjen mukaisesti olla joko liiton tai sen jäsenyhdistysten jäseniä. Vaalit käydään liittokokoussunnuntaina 28.11. Kausi on kalenterivuosi 2022 ja hallitus on työhallitus.

Liittohallituksen jäseneltä odotetaan sitoutumista hallitustyöskentelyyn koko vuodeksi 2022. Hallituksen jäsenet edistävät omia vastuualueitaan ja hallituspestin hoitamiseen kannattaakin varata keskimäärin 10 tuntia viikossa. Työmäärä vaihtelee viikoittain.

Hallituksen jäseniltä edellytetään osallistumista Vihreiden nuorten koulutuksiin ja tapahtumiin (noin 4 viikonloppua vuodessa). Tämän lisäksi hallitus kokoustaa noin kerran kuukaudessa, ja kokouksiin on hyvä varata koko päivä aikaa. Kokoukset ajoittuvat viikonlopuille.

Olemme yhteydessä vaalehiin liittyen sähköpostitse, joten varmista, että luet sähköpostiasi aktiivisesti.

Liittokokouksen jälkeen

Uuden hallituksen oletetaan olevan paikalla seuraavissa kokouksissa ja tapahtumissa:
Perehdytysviikonloppu 10.-12.12.2021
Superviikonloppu 8.-9.1.2022