Liittokokouksen henkilövaalit 2021

Liittokokouksessa 2021 valitsemme yhden (1) täysipäiväisen liiton puheenjohtajan kahdeksi vuodeksi (2022-23) sekä kymmenen (10) hallituksen jäsentä vuodelle 2022.

Puheenjohtajaksi?

Puheenjohtajavaaliin voi asettua ehdolle viimeistään 26.11. ilmoittautumalla tällä lomakkeella. Vaali käydään liittokokouslauantaina 27.11. Kausi on kaksivuotinen (kalenterivuodet 2022-2023) ja tehtävästä maksetaan palkkio, joka mahdollistaa tehtävän täysipäiväisen hoitamisen.

Täyttämällä lomakkeen viimeistään 19.9. pääset vaikuttamaan tämän vuoden puheenjohtajavaalipaneelien aikatauluihin sekä saat näkyvyyttä viestinnässä paneelien aikaan. Puheenjohtajavaalipaneelit järjestetään tänä vuonna seuraavasti:

• PJ-päivässä (lähtökohtaisesti livenä Jyväskylässä) 9.10.
  • 2 etäpaneelia loka-marraskuussa (sovitaan päivämäärät hakijoiden kesken)
  • Liittokokouksessa (lähtökohtaisesti livenä Oulussa) 26.11.

Täyttämällä tämän lomakkeen viimeistään 24.10. saat näkyvyyttä nettisivuilla sekä somessa, oman päivän IG-storyssa sekä postauksen muodossa. Puheenjohtajavaaliin voi asettua ehdolle liittokokousperjantaihin 26.11. asti. Vaali käydään liittokokouslauantaina 27.11.

Hallitukseen?

Hallitusvaaliin voi asettua ehdolle ilmoittautumalla tällä lomakkeella viimeistään 21.11. Liittohallitushakijoiden tulee liiton sääntöjen mukaisesti olla joko liiton tai sen jäsenyhdistysten jäseniä. Vaali käydään liittokokoussunnuntaina 28.11. Kausi on kalenterivuosi 2022 ja hallitus on työhallitus.