Vihreiden nuorten liittokokous 2021

Ilmoittaudu

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto ry:n 29. liittokokous järjestetään pe-su 26.-28.11.2021! Liittokokous järjestetään Oulussa hybridikokouksena, johon on myös etäosallistumismahdollisuus.

Ilmoittaudu lomakkeella.

Kokouksessa käsitellään vuoden 2020 toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus sekä vastuuvapauden myöntäminen tili- ja vastuuvelvollisille, hyväksytään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022, käsitellään talouspoliittinen ohjelma ja periaateohjelma, valitaan tilintarkastaja ja varatilintarkastaja sekä valitaan puheenjohtaja ja liittohallitus vuodelle 2022. Tämän lisäksi käsitellään määräaikaan mennessä tulleita aloitteita ja muutoksia ohjelmiin.

Tällä sivulla löydät jatkuvasti päivittyvää tietoa liittokokouksesta.

Tärkeät linkit:

Infoa paikkajaosta

Infoa vaaleista

Liittokokousasiakirjat

Ilmoittaudu PJ-vaaleihin

Ehdokkaat PJ-vaalissa

Ehdokkaat hallitukseen

Ilmoittaudu hallitusvaaleihin

Ilmoittaudu liittokokousedustajaksi

Maksa osallistumismaksu

Lähetä liittokokousaloite

Tee muutos ohjelmiin

Kysyttävää?

Ole yhteydessä osoitteeseen liittari@vihreatnuoret.fi tai puhelimitse pääsihteeri Bicca Oliniin (040 352 5232).

Vaalit

Liittokokouksessa 2021 valitsemme yhden (1) täysipäiväisen liiton puheenjohtajan kahdeksi vuodeksi (2022-23) sekä kymmenen (10) hallituksen jäsentä vuodeksi 2022.

Lue lisää vaaleista tästä.

Liittokokousedustajien nimeäminen ja ilmoittautuminen

Jäsenjärjestöt nimeävät edustajansa omien sääntöjensä määräämällä tavalla. Jokaisen jäsenjärjestön paikkamäärä löytyy tästä. Yhdistyksen sääntöjen mukaisten nimenkirjoittajien allekirjoittama valtakirja toimitetaan sähköpostilla osoitteeseen liittari@vihreatnuoret.fi viimeistään 11.11. Valtakirjapohja löytyy tästä. Kopioi tiedosto itsellesi. Täytä valtakirja vaihtamalla pinkissä ja boldatulla merkatut tiedot paikkansapitäviin tietoihin, lisää niin monta riviä kun tarvitsette. Tulosta ja allekirjoita tai lisää sähköiset allekirjoitukset jäsenjärjestön sääntöjen mukaisesti. Skannaa tai tallenna PDF-muodossa, ja lähetä. Mikäli tarvitset apua valtakirjan täyttämiseen, ole yhteydessä osoitteeseen liittari@vihreatnuoret.fi.

Henkilöjäsenet nimeävät edustajansa kokouksessa 13.10. Henkilöjäsenet ovat saaneet kutsun kokoukseen ja ohjeet liittokokousedustajaksi hakemiseen.