May Högdal Vihreiden nuorten korkeakouluharjoittelijaksi

Vihreiden nuorten korkeakouluharjoittelijana Ahvenanmaan kesäleiriprojektissa on aloittanut May Högdal.

Högdal opiskelee yleistä- ja aikuiskasvatustiedettä Helsingin Yliopistossa. Järjestö- ja vaikuttamistaustaa hänellä on Hyyn Vihreistä ja WWF Nuorista. Aiemmin Högdal on ollut vapaaehtoisena mukana suunnittelemassa Nuori Vihreä Vaikuttaja -kurssia. Vapaalla May viihtyy metsässä ja harjoittelee puutarhan hoitoa.

“Olen todella inspiroitunut ja innostunut tästä projektista! Haluan olla mukana luomassa leirikokemusta, joka on kaikille avoin ja turvallinen. Lisäksi odotan, että pääsen soveltamaan oppimaani käytäntöön”, May Högdal kertoo.

Korkeakouluharjoittelussaan Högdal keskittyy Ahvenanmaan kesäleiriprojektiin. Hän on mukana koulutuskokonaisuuksien ja muun leiriohjelman suunnittelussa, vierailijoiden ja vierailukohteiden kontaktoinnissa, matkareittien järjestelyissä sekä viestinnässä. Harjoittelu huipentuu leiriviikkoon elokuussa.

“Upeaa saada May mukaan kesäleiriprojektiin! Kasvatustieteellisen näkökulman lisäksi May tuo projektiin uusia hyviä ideoita ja monikielistä osaamista”, hehkuttaa kesäleiriprojektista vastaava työntekijä ja harjoittelun ohjaaja Aura Castrén koko toimiston puolesta.