Aura Castrén Vihreiden nuorten poliittisen viestinnän suunnittelijaksi!

Aura Castrén on toiminut opiskelija- ja kulttuurijärjestöissä erilaisissa luottamustehtävissä sekä työskennellyt viestinnän parissa suunnittelu-, opetus- ja konsultointitehtävissä. Hän viimeistelee viestinnän opintojaan Tampereen yliopistossa. Castrénin erityisosaamista ovat yhdenvertaisuusteemat sekä viestinnän vuorovaikutteisuus.

“Poliittisen viestinnän suunnittelijan tehtävä innostaa ja haastaa monipuolisuudellaan. Vihreämmän ja yhdenvertaisemman yhteiskunnan puolesta työskenteleminen on minulle suuri kunnia ja etuoikeus. Haluan olla luomassa osallistavaa ja vuorovaikutteista viestintäkulttuuria”, Aura Castrén toteaa.

Castrén aloitti Vihreiden nuorten poliittisen viestinnän suunnittelijana 4.10.

Castrénin vastuualueelle kuuluu  poliittisen viestinnän suunnittelu ja toteuttaminen, poliittisen video-, kuva-, ja graafisen materiaalin tuottaminen sekä liiton puheenjohtajien vaikuttamistyön tukeminen. Castrén myös kehittää liiton poliittisen viestinnän strategiaa yhdessä muun tiimin kanssa.

“Ihan parasta saada Aura vahvistamaan tiimiä sopivasti edarivaalien alla ja aluevaaleja kohti mennessä! Aura on aurinkoinen ja innostava tyyppi, jolla on laaja viestinnällinen kokemus ja ymmärrystä niin politiikasta kuin nuorten kanssa työskentelystä. Oli kyse sitten puheen viilaamisesta tai vaalitavoitteen kirkastamisesta someen sopivaan muotoon, Aura hoitaa homman! ” iloitsee pääsihteeri Bicca Olin toimiston puolesta.