Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto täyttää 20 vuotta!

Vihreiden nuorten vuosijuhlat 3.2.

Tervetuloa juhlimaan Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton 20-vuotista taivalta lauantaina 3. helmikuuta 2024! Vuosijuhlat järjestetään Ravintola Mestaritallissa, Helsingin Töölössä (Merikannontie 6, 00260 Helsinki).

Tavataan tuttuja, muistellaan vanhoja, unelmoidaan uutta ja ennen kaikkea juhlitaan 20-vuotiasta liittoa!

Tervetuloa!

Vuosijuhlat alkavat klo 17:00 Cocktailtilaisuudella, pöytäjuhla alkaa klo 18:00 ja jatkoille siirrytään klo 23:30. Jatkot ovat jäsenistölle avoimet. Paikka ja ilmoittautumisohjeet ilmoitetaan myöhemmin.

Pukukoodi: Cocktail

Ilmoittautuminen

Tapahtuma on maksullinen. Illalliskorttiin kuuluu ravintolaillallinen, ohjelma ja jatkot. Illalliskortti maksetaan Vihreiden nuorten verkkokaupasta. Muistathan illalliskortin ostamisen lisäksi täyttää ilmoittautumislomakkeen, jotta saamme plassitoiveesi ja erityisruokavaliotiedot täyteen. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 18.1.

Illalliskortin hinta määräytyy seuraavasti:

Normaalihintainen illalliskortti 85€.

Kannatuskortti ja sidosryhmät 150€.

Maksuun on mahdollista saada alennus. Mikäli et pysty maksamaan koko osallistumismaksua, ilmoitathan siitä lomakkeella. Matkoja tai majoitusta ei korvata.