Ilmoittautuminen

Varsinaisten, varaedustajien ja äänivallattomien osallistujien on ilmoittauduttava kokoukseen viimeistään 9.10. klo 23.59 tällä lomakkeella. Tällöin on myös jäsenyhdistysten toimitettava valtakirjansa sähköpostitse liittari@vihreatnuoret.fi. Valtakirjapohja löytyy täältä.

Liittokokouskoulutus

Liittokokouskoulutus järjestetään etänä 8.11. klo 17. Koulutuksessa käydään läpi kokouksen kulkua, käytännön osallistumista sekä käsiteltäviä asioita. Linkki tapahtumaan lähetetään kokousedustajille.

Osallistumismaksut

Liittokokouksen osallistumismaksu on paikan päällä osallistuville varsinaisille edustajille 40 € ilman majoitusta ja 60 € hostellimajoituksella. Äänivaltaisille paikan päällä osallistuville korvataan myös matkakulut kulukorvausohjeiden mukaisesti. Varaedustajille ja muille äänivallattomille osallistujille osallistuminen maksaa 50 € ilman majoitusta. Mikäli ennen kokousta on tiedossa, että varaedustaja tulee käyttämään äänivaltaa, otathan yhteyttä toimistoon, niin pyrimme tarvittaessa järjestämään majoituksen sekä korvaamaan matkakuluja. Emme voi taata majoituspaikkojen riittävyyttä kaikille varaedustajille. Osallistumismaksu sisältää koko viikonlopun ruokailut ja iltaohjelmaan osallistumisen.

Lisäksi kokoukseen voi osallistua etänä, etäosallistuminen maksaa kaikille 15 €.

Osallistumismaksu on maksettava 9.11. mennessä Vihreiden nuorten verkkokaupassa.

Osallistumismaksusta voi hakea osittaista tai kokonaista vapautusta. Näin varmistamme, ettei kenenkään taloudellinen tilanne muodostu osallistumisen esteeksi. Vapautusta voi hakea Reima Kuukalta sähköpostitse reima.kuukka@vihreatnuoret.fi, viestin aiheena “Vapautus liittokokouksen osallistumismaksusta”. Kokonaista tai osittaista vapautusta osallistumismaksusta on haettava 9.11. mennessä.

Peruutusehdot

Voit peruuttaa osallistumisesi sähköpostitse liittari@vihreatnuoret.fi. Mikäli peruutat osallistumisesi:

• 9.10. mennessä, palautamme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.
  • 28.10. mennessä, palautamme puolet osallistumismaksusta.
  • 28.10. jälkeen, emme palauta osallistumismaksua.
  • korvaamme matkakuluja ainoastaan sairastapauksissa lääkärintodistusta vastaan.

Liittokokouksen paikkajako

Aaltovihreät ry: 4