Julia Kerkelä valittu Helsingin Vihreiden Nuorten toiminnanjohtajaksi!

Helsingin Vihreiden Nuorten toiminnanjohtajaksi on valittu Julia Kerkelä.

23-vuotias Kerkelä opiskelee valtio-oppia Lapin yliopistossa. Hänellä on monipuolista kokemusta järjestökentältä ja Vihreän politiikan parista. Kerkelä on toiminut vuosia Lapin Vihreiden nuorten aktiivina, sekä Vihreiden nuorten liittohallituksen jäsenenä vuonna 2020. Lisäksi hän on työskennellyt aikaisemmin viestinnän ja vaikuttamistyön parissa.

Häneltä löytyy laajaa ymmärrystä vihreästä kentästä ja tavoitteista, edunvalvonnan ja vaikuttamisen osaamista sekä paloa lähteä kehittämään Helsingin Vihreiden Nuorten toimintaa. Vaikuttamisen teemoissa häneltä löytyy kokemusta kampanjoinnista sekä poliittisen sisällön tuottamisesta.

“Ihanaa päästä työskentelemään Vihreämmän Helsingin eteen yhdessä nuorten vaikuttajien kanssa. Vaikuttamisen parissa minulla kiinnostaa erityisesti työskentely poliittisen sisällön parissa. Vetäise siis hihasta, ja otetaan yhdessä kantaa!” Julia Kerkelä kertoo.

Kerkelä aloitti Helsingin Vihreiden nuorten toiminnanjohtajana 12.11.2021.

“Julia on innostunut, osaava ja hänen kanssaan on mukava tehdä töitä! Yhteistyömme on lähtenyt käyntiin todella hyvin”, iloitsee Helsingin Vihreiden nuorten puheenjohtaja Verde Ålander

Helsingin Vihreiden Nuorten toiminnanjohtajana Kerkelä vastaa yhdistyksen taloudesta ja hallinnosta, sisäisestä viestinnästä, ulkoisen viestinnän koordinoinnista sekä jäsenhankinnasta ja toiminnan suunnittelusta yhdessä hallituksen kanssa.

“Hektiseen järjestösyksyyn tarvittiin kokenut, oma-aloitteinen ja intohimoinen tyyppi luotsaamaan Helsingin Vihreitä nuoria, ja juuri sellainen on onneksi Julia! Olemme todella iloisia, että saamme hänen kaltaisen osaajan vahvistamaan tiimiä!” hehkuttaa pääsihteeri Bicca Olin toimiston puolesta.