Helsingin vihreät nuoret hakee toiminnanjohtajaa!

HUOM! HAKUAIKA JATKETTU 24.10. klo 23.59 asti!

Haluatko päästä tukemaan nuorten kasvua vaikuttajiksi ja muuttamaan maailmaa dynaamisessa ja inspiroivassa jengissä? Osaatko pitää langat käsissä tilanteessa kuin tilanteessa, ja oletko heittäytyvä, tilannetajuinen ja innostunut työstä nuorten kanssa? Hae Helsingin vihreiden nuorten toiminnanjohtajaksi!

Vihreät nuoret hakee toiminnanjohtajaa Helsingin vihreille nuorille toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen marraskuusta 2021 alkaen.

Toiminnanjohtajan työnkuvaan kuuluu:

• järjestön hallinnosta vastaaminen (taloudenhoito ja jäsenasiat)
  • sisäinen viestintä sekä ulkoisen viestinnän koordinointi
  • yhteydenpito muihin järjestöihin ja yhteistyötahoihin
  • jäsenhankinnan ja toiminnan suunnittelu yhdessä hallituksen kanssa
  • tapahtumien järjestelyt yhdessä hallituksen kanssa
  • koulutustilaisuuksien järjestäminen yhdessä hallituksen kanssa
  • sihteerinä toimiminen hallituksen kokouksissa

Edellytämme:

• järjestön arvoihin sitoutumista
  • hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • kokemusta järjestötoiminnasta ja vapaaehtoisten ohjaamisesta
  • viestintätaitoja
  • järjestelmällisyyttä ja/tai projektinhallintataitoja

Arvostamme:

• kokemusta ja/tai opintoja nuoriso- ja järjestötyöstä
  • kielitaitoa
  • intoa kehittää toimintaa
  • talousosaamista
  • vihreän politiikan ja järjestökentän tuntemusta
  • kokemusta kampanjoista

Me taas puolestamme tarjoamme mukavat työkaverit, motivoituneet luottamustoimijat sekä merkityksellisiä tehtäviä Vihreiden nuorten suurimmassa jäsenjärjestössä. Meillä pääset kehittymään ammatillisesti, saat arvokasta kokemusta järjestötoiminnan johtamisesta sekä nuorten kanssa työskentelystä, näköalapaikan päivän politiikkaan ja pääset olemaan osa kasvavaa, monimuotoista ja maailmaa muuttavaa vihreää yhteisöä!

Toiminnanjohtaja on järjestön ainoa palkattu työntekijä, jonka esihenkilönä toimii Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton pääsihteeri. Järjestön toimintaa ohjaa vuosittain valittava Helsingin vihreiden nuorten hallitus.

Toiminnanjohtajan työaika on 35 tuntia viikossa. Työntekijällä on liukuva työaika. Lähtöpalkka on 2200 €/kk ja lisät määräytyvät Vihreiden nuorten palkkasopimuksen mukaan.

Toimipaikkana on pääasiallisesti Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton toimisto Helsingissä. Työ edellyttää toisinaan osallistumista iltoihin ja viikonloppuihin sijoittuviin kokouksiin ja tapahtumiin sekä matkustamista muutaman kerran vuodessa.  Työehdoista voi lukea lisää Vihreiden nuorten paikallisesta sopimuksesta. Toivomme hakijoiksi eri sukupuolien edustajia sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä. Huomioithan, että Vihreissä nuorissa käytämme anonyymia rekrytointia, ja kaikki hakemukset anonymisoidaan siten, että henkilöön liittyvät ominaisuudet poistetaan.

Jos olet etsimämme henkilö, hae täyttämällä tämä lomake ja lisäämällä liitteeksi ansioluettelosi 24.10. klo 23.59 mennessä.

Rekrytoinnin aikataulu

24.10. hakemusten deadline
22.10. kutsutaan haastateltavat työshaastetteluun
25.-26.10. haastattelut
28.10. päätöksestä ilmoitetaan valitulle henkilölle ja haastattelussa olleille
1.11. valittu hakija aloittaa, tai sopimuksen mukaan

Lisätietoja rekrytoinnista antaa:

Vihreiden nuorten pääsihteeri
Bicca Olin
bicca.olin@vihreatnuoret.fi

Lisätietoja työstä antaa:

Helsingin vihreiden nuorten puheenjohtaja
Verde Ålander
verde.alander@gmail.com

Helsingin Vihreät Nuoret ry (Nuhevi) on vuonna 2003 perustettu vihreä nuorisojärjestö, joka toimii vihreästi ajattelevien nuorten vaikutuskanavana Helsingissä. Helsingin vihreät nuoret järjestää erilaista toimintaa viikoittain yli 300 jäsenelleen. Helsingin vihreät nuoret on Vihreän liiton, Helsingin Vihreiden ja Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton jäsenjärjestö.

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto, lyhyemmin Vihreät nuoret, on Vihreä liitto rp:n nuoriso- ja opiskelijajärjestö. Liitto koostuu paikallisista jäsenjärjestöistä sekä suorista henkilöjäsenistä. Vihreillä nuorilla on 1500 jäsentä ympäri Suomen ja toimintaa 22 paikkakunnalla.