Hae Nuori vihreä vaikuttaja -kurssin työryhmään!

Haluatko olla mukana tekemässä supersuosittua NVV-kurssia? NVV-kurssin työryhmässä sinulla on loistava mahdollisuus päästä suunnittelemaan kurssin ohjelmaa ja puhujia, päättämään kurssilaisten kokoonpanosta ja fiilistelemään mahtavaa NVV-tunnelmaa!

Vihreät nuoret järjestää Nuori vihreä vaikuttaja -kurssin (eli NVV-kurssin) Vihreän MEP:n Heidi Hautalan  ja Vihreän sivistys- ja opintokeskus Vision kanssa. Kurssille osallistuvat saavat tietoa erilaisista vaikuttamistavoista ja tutustuvat eri vaikutuskanaviin Suomessa ja Euroopassa. Kurssilla tehdään vierailuja, tavataan suomalaisia poliitikkoja ja kansalaisjärjestöjä sekä mennään tutustumiskäynnille Euroopan parlamenttiin Brysseliin. Kurssille voi osallistua, vaikka ei olisikaan Vihreiden nuorten jäsen. Nuori vihreä vaikuttaja -kurssi alkaa lokakuussa 2018, minkä jälkeen järjestetään viisi kurssitapaamista, noin kuukauden välein.

Työryhmän kokoontuu noin kerran kuussa elo-huhtikuussa. Työryhmä vastaa kurssin sisällön suunnittelusta ja kurssilaisten valinnasta, sekä tukee kurssikoordinaattoria työssään. Työryhmä koostuu puheenjohtajasta ja kurssin suunnittelusta kiinnostuneista jäsenistä. Työryhmässä on edustus myös Vihreiden nuorten hallituksesta ja Visiosta. Työryhmän puheenjohtaja pääsee mukaan Brysselin ekskursiolle.

Haemme puheenjohtajaa ja jäseniä NVV-kurssin työryhmään. Edellytämme sitoutumista työryhmän työskentelyyn koko kurssin ajaksi. Valinnassa katsotaan eduksi motivaatio, yleinen Vihreiden nuorten ja/tai muun järjestötoiminnan tuntemus sekä osallistuminen NVV-kurssille aiemmin.

Hae ohjausryhmään 7.5.2018 klo 23.59 mennessä lähettämällä vapaamuotoinen hakemus osoitteseen paasihteeri@vihreatnuoret.fi otsikolla “Hakemus NVV-työryhmään”.

Kerro hakemuksessasi lyhyesti, millaista kokemusta sinulla on ja miksi olet kiinnostunut olemaan mukana NVV-kurssin suunnittelussa ja toteuttamisessa. Kerrothan hakemuksessasi myös haetko puheenjohtajaksi vai työryhmän jäseneksi (puheenjohtajiksi hakevilta toivotaan myös mainintaa, mikäli on tarvittaessa käytettävissä myös työryhmän jäseneksi).

Vihreiden nuorten hallitus valitsee ohjausryhmän viikolla 19.5.2018. Valituilta toivotaan mahdollisuutta osallistua Vihreiden nuorten hallituksen ja työryhmien kesäkokoukseen 9.-10.6. Helsingissä, sillä työryhmä tapaa ensimmäisen kerran tässä kesäkokouksessa.

Lisätietoja:

Salla Merikukka