Hae mukaan Nuori vihreä vaikuttaja -kurssin työryhmään!

Haluaisitko olla mukana suunnittelemassa vuoden 2022-23 perinteistä Nuori vihreä vaikuttaja (NVV) -kurssia?

NVV-kurssin työryhmässä pääset mukaan suunnittelemaan ja järjestämään kurssin ohjelmaa, valitsemaan kurssin osallistujat ja tietysti kurssikerroille mukaan oppimaan uutta, fiilistelemään tunnelmaa ja tutustumaan kurssilaisiin! Työryhmän jäsenenä voit esimerkiksi tuoda esiin omia ideoitasi kurssin kehittämiseksi, ideoida ohjelmaa kurssikerroille, kontaktoida puhujia, suunnitella ja toteuttaa kurssin viestintää, vetää jonkin aktiviteetin kurssikerroilla ja auttaa kurssikertojen käytännön järjestelyissä – omasta kiinnostuksestasi riippuen. Työryhmän jäsenenä pääset mm. kehittämään projekti- ja ryhmätyöskentelytaitojasi samalla hauskaa pitäen, oppimaan lisää politiikasta ja vaikuttamisesta sekä tutustumaan muihin vihreästä politiikasta ja vaikuttamisesta kiinnostuneisiin nuoriin.

Vihreiden nuorten hankesuunnittelija Iina Vahteri vetää työryhmän työskentelyä ja on vastuussa kurssikokonaisuuden pyörittämisestä sekä NVV-kurssin vetämisestä. Työryhmä toimii hankesuunnittelijan apuna kurssin suunnittelussa sekä vetämisessä. Työryhmään on mahdollista hakea mukaan, vaikkei itse olisikaan NVV-kurssia käynyt! Työryhmä kokoustaa noin kerran kuussa (etänä) elo-huhtikuussa, ja lisäksi työryhmän jäsenet pääsevät osallistumaan noin kerran kuussa pidettäville kurssikerroille loka-huhtikuussa. Edellytämme, että työryhmän jäsenet sitoutuvat toimintaan koko kurssin ajaksi.

Ensimmäinen suunnittelupalaveri uudella työryhmällä on tarkoitus pitää elokuussa viikolla 34 (22.8.-28.8.). ja toivoisimme kaikkien työryhmän jäsenten osallistuvan palaveriin.

Kiinnostuitko? Hae mukaan NVV-kurssin työryhmään täyttämällä lomake 22.8. mennessä!

Kysyttävää? Ota yhteyttä hankesuunnittelija Iina Vahteriin: iina.vahteri@vihreatnuoret.fi / 0452113577