Väentapaaminen Espoossa 29.-30.9.

Väki tapaa 29.-30.9. kun vihreät ja vihreämieliset nuoret kokoontuvat Espooseen Väentapaamiseen. Viikonlopun aikana on luvassa nimekkäitä ja filmaattisia puhujia ja super mielenkiintoisia työpajoja sekä ennenkaikkea mahdollisuus tutustua muihin vihreämielisiin upeisiin tyyppeihin. Väentapaamiseen ovat tervetulleita kaikki vihreämieliset nuoret – voit olla kokenut vihreä konkari tai osallistua toimintaan ensimmäistä kertaa! Tapahtuma järjestetään kaksikielisenä, kummallakin kotimaisella kielellä. Ohjelma on rakennettu niin, että voit osallistua ohjelmaan, oli taitotasosi kielillä mikä tahansa.

Lue lisää facebookissa:  https://www.facebook.com/events/2268773026686234/

Ilmoittaudu mukaan vuoden parhaaseen tapahtumaan viimeistään 13.9. osoitteessa https://tinyurl.com/y95qbos4

Mikäli sinulla on tapahtumasta kysyttävää, ole yhteydessä järjestö- ja koulutussuunnittelija Sara Sipilään (sara.sipila@vihreatnuoret.fi)

***

Gänget möts igen 29-30.9 när gröna och gröntänkande unga träffas i Esbo för Folkmöte.  nder veckoslutet utlovas kända och karismatiska talare, superintressanta workshops och framförallt en perfekt möjlighet för att bekanta sej med andra fantastiska gröntänkande. Alla gröntänkande unga är välkomna, oberoende om du är en grön veteran eller deltar i verksamheten första gången! Evenemanget är helt tvåspråkigt, på båda inhemska. Programmet är uppbyggt som så, att du kan delta oavsett på vilken nivå du talar språken.

Läs mer i adressen: https://www.facebook.com/events/2268773026686234/

Anmäl dej till årets bästa evenemang senast den 13.9 på adressen https://tinyurl.com/y95qbos4

Om du har frågor om evenemanget kan du ta kontakt med organisations- och utbildningsplanerare Sara Sipilä (sara.sipila@vihreatnuoret.fi)