Liittokokous Vantaalla 10.–12.11.2023

Ilmoittaudu

Liittokokous tulee taas – tällä kertaa suuntaamme Vantaalle!

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto ry:n 31. liittokokous järjestetään Vantaalla perjantaista sunnuntaihin 10.–12.11.2023. Liittarissa käsitellään mm. vuoden 2022 toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus, hyväksytään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2024, käsitellään eurovaaliohjelmaa sekä ulko- ja eurooppapoliittista ohjelmaa, palkitaan aktiivisia toimijoita ja valitaan puheenjohtaja kaudelle 2024–2025 ja liittohallitus vuodelle 2024!

Kaikilla Vihreiden nuorten jäsenjärjestöillä, työryhmillä ja jäsenillä on mahdollisuus kommentoida liittokokousasiakirjojen luonnoksia. Tämän jälkeen hallitus käsittelee asiakirjat uudestaan ja antaa liittokokoukselle esitykset hyväksyttävistä asiakirjoista. Kommentointikierros on auki 11.–24.9.

Tärkeitä päivämääriä:

25.9. Kommentoi liittokokouksen asiakirjoja! Linkki lomakkeeseen löytyy sähköpostiisi lähetetystä kokouskutsusta.
15.10. Jätä liittokokousaloite, tee muutosesitys olemassaoleviin ohjelmiin tai ehdota palkittavia tekoja! Linkit lomakkeisiin löytyvät sähköpostiisi lähetetystä kokouskutsusta.
15.10. Ilmoittaudu liittokokoukseen!
2.11. Osallistu liittokokouskoulutukseen!