Jäsenrieha

Ilmoittaudu

Haluaisitko jutustella, pelailla ja ihan vain hengailla rennosti upeassa porukassa?

Niin mekin! Siksi Vihreät nuoret järjestääkin keskiviikkona 24.3. klo 17-20 kaikille jäsenilleen avoimen ja maksuttoman Jäsenriehan!

Jäsenrieha on etätapahtuma, jossa voit tutustua uusiin tyyppeihin, pelata Among Usia, räntätä politiikasta tai jubailla vaikka Temppareista muiden Vihreiden nuorten kanssa. Tarkoitus on yksinkertaisesti pitää hauskaa yhdessä!

Ohjelmassa on jotakin jokaiselle, ja voit illan aikana seilata virtuaalihuoneesta toiseen, jotta pääset kokeilemaan eri pelejä tai keskustelemaan eri aiheista. Alkuun on varattu aikaa myös tutustumiselle – ei siis hätää, vaikket vielä tuntisi ketään Vihreistä nuorista! Jäsenriehaan ovat kaikki jäsenet lämpimästi tervetulleita.

Jos et ole vielä Vihreiden nuorten jäsen, voit liittyä helposti ennen ilmoittautumista.

Jäsenriehan ohjelma:

17.00-17.15 Alkusanat ja käytännöt
17.15-17.35 Vihreiden nuorten puheenjohtajat Briksu ja Peppi julistavat meemikilpailun voittajat ja vetävät Kahoot-visan
17.35-17.50 Tutustumista
17.50-19.30 Pelailua, keskustelua ja hengailua
19.30-20.00 Keskustelua, fiilikset ja lopetus

Merkitse siis ke 24.3. klo 17-20 kalenteriisi ja klikkaa itsesi mukaan viimeistään ma 22.3. mennessä yllä olevan ilmoittautumislomakkeen kautta. Nähdään pian!

Kysyttävää? Ota yhteyttä: koulutussuunnittelija Ella Rouhe (0452113577 /ella.rouhe(at)vihreatnuoret.fi).