Hae toiminnanjohtajaksi Helsingin Vihreille Nuorille!

Helsingin Vihreät Nuoret (Nuhevi ry) hakee toiminnanjohtajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.8.2019 alkaen.

Toiminnanjohtajan työnkuvaan kuuluu:
– järjestön hallinnosta vastaaminen (esimerkiksi taloudenhoito ja jäsenasiat)
– sisäinen viestintä sekä ulkoisen viestinnän koordinointi
– yhteydenpito muihin järjestöihin ja yhteistyötahoihin
– jäsenhankinnan ja toiminnan suunnittelu yhdessä hallituksen kanssa
– tapahtumien käytännön järjestelyt yhdessä hallituksen kanssa
– koulutustilaisuuksien järjestäminen yhdessä hallituksen kanssa
– sihteerinä toimiminen hallituksen kokouksissa
– muut hallituksen osoittamat ja erikseen sovittavat tehtävät

Edellytämme toiminnanjohtajalta hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn, kokemusta järjestötoiminnasta, järjestön arvoihin sitoutumista, joustavuutta työaikojen suhteen sekä projektinhallintataitoja.

Lisäksi arvostamme vihreän politiikan ja järjestökentän tuntemusta, kokemusta taloudenhoidosta, viestinnästä tai nuorten kanssa työskentelemisestä, sekä halua kehittää järjestön toimintaa.

Me taas puolestamme tarjoamme mukavat työkaverit, motivoituneet luottamustoimijat sekä mahdollisuuden päästä kehittämään itseään ja kurkistamaan poliittisen toiminnan todelliseen ytimeen.

Toiminnanjohtaja on järjestön ainoa palkattu työntekijä, jonka esihenkilönä toimii Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton pääsihteeri. Järjestön toimintaa ohjaa vuosittain valittava Helsingin Vihreiden Nuorten hallitus.

Toiminnanjohtajan työaika on 35 tuntia viikossa ja lähtöpalkka on 2 000 euroa kuukaudessa. Työntekijällä on liukuva työaika. Mahdolliset palvelusvuosilisät määräytyvät Vihreän liiton ja sen jäsenjärjestöjen palveluksesta. Työsuhteessa sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Toimipaikkana on pääasiallisesti Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton toimisto Helsingissä. Työ edellyttää toisinaan osallistumista iltoihin ja viikonloppuihin sijoittuviin kokouksiin ja tapahtumiin sekä matkustamista kotimaassa muutaman kerran vuodessa.

Innostuitko? Laita meille hakemus!
Lähetä meille keskiviikkoon 5.6.2019 kello 23.59 mennessä CV sekä hakemus, jossa kerrot miten sinä vastaat hakemiamme ominaisuuksia ja taitoja. Hakemus ja CV tulee lähettää pdf-muotoisena sähköpostin liitteenä osoitteeseen nuhevi-info@vihreat.fi otsikolla “Hakemus toiminnanjohtajaksi.” Hakemusten perusteella kutsumme osan hakijoista haastatteluun.

Rekrytoinnin aikataulu
– Haastateltavat kutsutaan haastatteluun perjantaina 7.6.
– Haastattelut pidetään tiistaina 11.6. kello 15–17.30 aikavälillä ja keskiviikkona 12.6. kello 9.30–18.00 aikavälillä.
– Valinnasta ilmoitetaan hakijoille viikon 24 aikana.
– Perehdytys tehtävään järjestetään kesäkuun aikana viikolla 25 ja se kestää yhteensä noin neljä päivää. Aikataulu sovitaan valituksi tulleen henkilön kanssa.

Helsingin Vihreät Nuoret ry (Nuhevi) on vuonna 2003 perustettu vihreä nuorisojärjestö, joka toimii vihreästi ajattelevien nuorten vaikutuskanavana Helsingissä. Helsingin Vihreät Nuoret järjestää erilaista toimintaa viikoittain yli 300 jäsenelleen. Helsingin Vihreät Nuoret on Vihreän liiton, Helsingin Vihreiden ja Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton jäsenjärjestö.

Lisätietoja rekrytoinnista antaa:
Salla Merikukka, pääsihteeri
Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto
salla.merikukka@vihreatnuoret.fi

Lisätietoja työstä antaa: